Politica de garantie

  • In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificat. Aceasta unitate de service va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei;
    Conditiile de acordare a garantiilor, in acest caz, pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestora, la nivel national.

    Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.

    Pentru a trimite produsul in garantie, completati formularul specific pe care il regasiti mai jos (se va prezenta factura + fisa de garantie + produsul cu toate accesoriile)

  •  

    Daca produsul s-a defectat si este inca in garantie  trebuie sa se predea catre unitatea de service cu urmatoarele documente:

    – Certificat de garantie in original
    – Copie de pe factura fiscala sau bon fiscal
    – Procesul verbal completat

    In caz contrar produsul se va repara contra cost * ! 

    Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

    • s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
    • sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
    • produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;

    Pentru ridicarea produsului reparat cat si cel nereparat, va rugam sa prezentati bonul de inregistrare a produsului de la intrarea in service.

    In cazul neridicarii unui produs din service in termen de 60 zile si a neplatii taxei de constatare se va considera ca se renunta la dreptul asupra produsului,iar acesta intra in posesia noastra.

    Garantia la piesele reparate in acest service este de 30 zile la manopera. Garantia pieselor schimbate este de 12 luni la persoanele juridice, respectiv 24 luni la personele fizice .

    Odata cu completarea formularului, va aducem la cunostinta ca orice produs intra in unitatea service “contra cost ” necesita o CONSTATARE in valoare de 34.90 lei, suma ce se achita separat. Aceasta taxa se achita chiar daca produsul este reparat sau nu in unitatea service.